Βραδυνό γεύμα: Τα λάθη μας! - Το Φαγητό της Μαμάς

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

Βραδυνό γεύμα: Τα λάθη μας!

 Αφού δεν τρώω πολύ! Μα πως;
Μήπως είστε και εσείς απο τις γυναίκες που δεν τρώνε πολύ, αλλά η ζυγαριά πάντα δίχνει ένα νούμερο ποιο μεγάλο κάθε φορα που ζυγίζεστε;
Μήπως δεν τρώτε πολύ ολη την ημέρα, αλλα είστε γύρω απο το ψυγείο κάθε βράδυ;



Το τελευταίο γεύμα της ημέρας “ενοχοποιείται” συχνά ότι μπορεί να προσθέσει πιο εύκολα βάρος στο σώμα μας. Αυτό συμβαίνει επειδή το βράδυ δεν ασκούμε δραστηριότητες, όπως κάνουμε κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας, με αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να μην καίει τις θερμίδες του δείπνου, βοηθώντας ουσιαστικά αυτές να παραμείνουν στο σώμα μας με τη μορφή λίπους. Τί μπορούμε να κάνουμε για να το διορθώσουμε λοιπόν;


Φαγητα με χαμηλους υδατάνθρακες το βράδυ
Οι υδατάνθρακες γενικά είναι σημαντικοί για την διατροφή μας διότι αποτελούν την κύρια πηγή καυσίμου για το σώμα μας. Όμως δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι. Αντίθετα υπάρχουν σε τρείς μορφές ανάλογα με το πόσο χρήσιμοι είναι, την ζάχαρη, τις φυτικές ίνες και το άμυλο.
Κύριες πηγές επιβλαβών υδατανθράκων που θα πρέπει να αποφεύγουμε κυρίως τις βραδυνές ώρες είναι τα αναψυκτικά, τα γλυκά, η ζάχαρη, οι καραμέλες, το λευκό ρύζι κ.α


Κατανάλωση δείπνου πρίν τις 8
Εκτός του οτι το να τρώς νωρίς σε βοηθάει να κάνεις καλύτερο ύπνο, μελέτες έχουν δείξει οτι όσο ποιό πολύ απέχει το τελευταίο δείπνο σου απο το πρωινό σου(νηστεία), τόσο ποιό καλά επεξεργάζεται ο οργανισμός σου την τροφή που έφαγες στην διάρκεια της ημέρας. Παρατήρησαν επίσης, ότι ακόμη κι αν η διατροφή μας περιέχει πολλά λιπαρά, παίρνουμε λιγότερο βάρος όταν δεν τρώμε για 16 ώρες, από ό,τι αν τρώμε συχνά. Ένας σημαντικός λόγος για να μην τρώμε αργά το βράδυ.


Να μην τρώμε γρήγορα ή μπροστά απο τηλεόραση
Όταν βλέπουμε τηλεόραση και τρώμε, η προσοχή μας αποσπάτε με αποτέλεσμα να τρώμε ασυνείδητα και ο οργανισμός μας να αργεί να στείλει το μήνυμα κορεσμού στον εγκέφαλό μας ώστε να γίνει αντιληπτό ότι είμαστε χορτάτοι. Το ίδιο συμβαίνει και όταν τρώμε γρήγορα. Ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να επεξεργαστεί κατευθείαν την τροφή μας, με αποτέλεσμα να μή σταματήσουμε όταν πρέπει αλλα όταν ''σκάσουμε''. Για αυτό πρέπει να τρώμε αργά και χωρίς τηλεόραση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε το σχόλιό σας. Μπορείτε να πείτε την γνώμη σας, ή ακόμα και να προσθέσετε μια δικιά σας εκδοχή της συνταγής ή ενός υλικού!